?آژانس بینالمللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود مدعی شد که ذخیره اورانیوم غنی شده ایران ۲۲ برابر بیشتر از حد مجاز شده است.
?آژانس با فضاسازی دوباره در مورد فعالیت صلحآمیز هستهای ایران، ادعا میکند که تهران همچنان محدودیتهای علیه فعالیتهای هستهای خود ذیل برجام را نقض میکند.
@navasanchannel
آژانس انرژی اتمی: ذخایر اورانیوم غنیشدۀ ایران ۲۲ برابر سقف مجاز در برجام است



